Rekrutteringsbransjens
ledende stemme

Les mer om tjenestene våre

Hotel Soprana

Podcast

Hotellpodkast med fokus på ledende strategier innen hotellledelse og innsikt fra bransjen. Vi dekker alt fra hvordan man kan øke avkastningen på HR-arbeid, til å forbedre gjesteopplevelser og optimalisere hotellprosesser gjennom teknologi.
Diana
Sebastian
Lytt til podkasten

Løft businessen din med den ledende stemmen i rekrutteringsbransjen.

Som du vet så er selskapets navn viktig.
Vi brukte god tid før vi bestemte oss for Soprana, da vi ønsket et navn som illustrerte hvem vi er og hva vi gjør.
Soprana betyr ganske enkelt "En ledende stemme som gjenspeiler den høyeste tonen av kvalitet når det gjelder å koble topptalenter med innovative virksomheter."
Enten det gjelder faste stillinger eller HR-outsourcing, finner vi kandidater som kan bryte ned og analysere problemer, formulere hypoteser, gi konstruktiv kritikk og gjøre vurderinger, samtidig som de utvikler nye konsepter og ideer på tvers av profesjoner.
I tillegg har de sterke mellommenneskelige egenskaper og den rette stemmen som inspirerer andre til å nå sitt fulle potensial, noe som samlet sett kan bidra til suksessen til din virksomhet.
Alt dette kan bidra til suksess for bedriften din.
Våre innovative metoder, bruk av teknologi og kommunikasjonsevner i bransjen sikrer at vi er en ledende stemme innen rekruttering over hele Baltikum og Norden. Vi gir utmerket teknisk og administrativ støtte til kundene våre, både ansatte og arbeidsgivere.
Vil du vite mer? Kontakt oss, så forteller vi deg hvordan vi kan hjelpe.
På jakt etter ny jobb?

TJENESTER

Invester i de riktige HR-tjenestene for vekst og effekt

Resultater som teller – nøkkelen til suksess i HR

Å investere i HR handler ikke bare om kostnader, men om å ta strategiske valg som gir tydelig effekt. Hos Soprana er vi overbevist om at riktige HR-beslutninger kan løfte virksomheten din til nye høyder.
La oss bli partneren din på reisen mot suksess.

Hva sier kundene våre

“Soprana team saved us immediately by finding a new team member within a few days.”

Eirik
Hotel manager