Vi er spesialister på rekruttering til hotell og restaurantnæringen, IT-personnel, konstruksjon, samt tilbyr vi outsourcing av kundesenter.

Tid, spesialisering, erfaring og innovasjon er essensielt i vår prosess, noe som lar oss tilby våre kunder mer erfaring på flere felt.

SØKER DU MEDARBEIDER? SØKER DU JOBB? IT-personnel

Våre tjenester

Hotell - og restaurantrekruttering

Vi er spesialister på innleie av arbeidskraft til hotell og restaurantnæringen.
Vår spesialisering i dette markedet gir oss mulighet til å raskt finne riktig personale for virksomheten din, til både midlertidige og faste stillinger. Ved å bruke oss, skal du kunne fokusere på kjernevirksomhet og hovedoppgaver, der du faktisk bør rette din oppmerksomhet.

Les mer

Innleie av personell

Dyktige medarbeidere er en suksessgaranti for deres virksomhet. Vi kan hjelpe dere med å planlegge sesongarbeid på forhånd ved å finne passende medarbeidere for deres virksomhet. Denne tjenesten kan spare mye tid både for små foretak og for personalseksjoner i mellomstore og store selskap.

Les mer

Øyeblikkelig rekruttering

Anbefales når du har et presserende behov for arbeidskraft, som når arbeidsmengden øker, sesongarbeid, eller ansettelse av flere nye medarbeidere om gangen. Vi kontrollerer anbefalinger, ivaretar kontinuerlig personellsøk og utvelgelse, samt sørger for dokumentasjon.

 

Les mer

Utvelgelse av fagfolk

Pålitelige fagfolk er en garanti for at tildelte arbeidsoppgaver blir utført på en dyktig måte. Har dere behov for slike medarbeidre i deres bedrift? Utvelgelse av fagfolk er en oppgave som dere kan betro oss. Vi bruker bare velprøvde og effektive metoder når vi foretar hel utvelgelse eller seleksjon.

Les mer

Flytte deler av din virksomhet til Litauen

Våre kunder forteller ofte at firmaet deres ikke går så bra som de skulle ønske, og at det kan være på grunn av gjennomtrekk av ansatte ettersom det koster tid og penger for å rekruttere og å lære opp nye ansatte, eller siden fagfolk er svært dyre eller vanskelig å få tak i i distrikts-Norge.

Les mer

Tradisjonell rekruttering vs Soprana Personell

Når du rekrutterer selv

Når Soprana rekrutterer arbeidskraft

Hvordan vi identifisere den beste medarbeideren?

Vi søker medarbeidere som ønsker å utvikle seg som spesialister. Egenskaper vi ser etter:

  • Profesjonalitet
  • Erfaring
  • Utdannelse
  • Lederskap
  • Målorientering
  • Omgjengelighet
  • Selvstendighet
  • Produktivitet
  • Klare verdier
  • Ansvarlighet

Talenter er meget etterspurt

Gode ansatte en nøkkel for en hver bedrift suksess, å finne nøkkelpersoner er ikke enkelt. Dette skyldes stor etterspørsel etter talenter, som igjen gir stor konkurranse.

Talenter er vanskelig å finne

De beste ansatte er ofte målorienterte og er sjelden på jakt etter nye jobbmuligheter. Vi vet hvordan vi kan fange oppmerksomheten til de beste og rekruttere de til din bedrift.

Talenter kan lett skifte jobb

Det er viktig at ansatte får utfordringer nok til å utvikle seg i din bedrift. Vi hjelper deg først med å rekruttere talentene du er på jakt etter, deretter hjelper vi deg til å beholde dem.

Hvordan skal du lete etter nye talenter og beholde dem?

Om oss

This case study provides insight into how we conduct some of our business. Specialized sector: Chef required in Norway.

Problems and questions our clients encountered and how we successfully dealt with them:

Client: ‘My chef has decided to leave us with immediate effect, and with ‘high season’ fast approaching, I require an equivalent replacement as soon as possible, can you help?’

Soprana: Yes, of course we can help. We have a number of ideal candidates who have the right credentials for your restaurant, if not from Norway, our recruits will be English speaking from Estonia, Latvia, Lithuania or Poland. We hope to expand the list of countries and nationalities.’

Client: ‘How is that possible?

Soprana: ‘We understand human behaviour and anticipate change for seasonal and permanent positions. We partially screen potential candidates across a variety of services in the specialized sectors. We always stand ready.’

Client: ‘How long does the process take?’

Soprana: ‘We aim to complete within three to five working days, however there are occasions when it does take longer.’

Client: ‘Now the bit about money, how much will it cost me to hire a chef from you?’

Soprana: ‘That will depend on the level of experience and the period of time you require their services.’ Click here for further details.

Client: ‘Am I ‘renting’ the chef from you, and if so, what’s the benefit?

Soprana: You are hiring their services from us. In doing so, you save time, reducing your stress levels, and we complete all relevant paper work, legal or otherwise. Being a leading voice in international recruitment ensures we have access to high quality personnel, in your case chefs, whether it is for a seasonal or permanent position.’

Client: ‘What if we really like the chef, and they like us, can we employ him/her on a permanent basis?’

Soprana: Of course, you can and we can sort out all the necessary paperwork.

Client: ‘On the other hand, what happens if something goes wrong, the chef doesn’t like us, or we don’t like them, or they fall ill, or something unexpected happens?’

Soprana: ‘We will find a replacement as soon as is humanly possible – guaranteed.

Client: ‘If we have a bad season and it ends early, will we be penalized for letting the chef leave a few weeks early?’

Soprano: ‘Of course not.’

For a detailed assessment of costs, click here and complete the form. You will hear from us in due course.

Please note: All documentation is treated confidentially and meets all relevant legal requirements (GDPR law) including salary payments and tax and social deductions.

Lignende artikler



Les alt