Hvorfor velge Soprana Personell?
Hvorfor velge Soprana Personell?
Soprana Personell Norge har vært et innovativt rekrutteringsbyrå i over 10 år, med et team av eksperter som tilbyr et komplett spekter av HR-tjenester.
Vi er spesialister på å maksimere kunders HR-investeringer gjennom omfattende lokal og internasjonal rekruttering, outsourcing og opplæringsløsninger.
Book et møteVi har brukt Soprana Personnel International, de har levert oss både kokker og servitører. Det har vært god oppfølging av både personalet og oss som kunde. Prosessene har vært korte, ryddige og profesjonelle. De har levert oss kandidater som kan jobben sin. De har levert personell i en tid der andre ikke kunne.
– Cato Andre Tofthagen, F&B Manager, Scandic
Hastighet
Vi sikrer rask ankomst av ansatte for å møte dine spesifikke behov og håndterer deres avreise ved sesongslutt. Vår hurtigrespons-tjeneste er også tilgjengelig for å erstatte ansatte ved sykdom, fravær eller avslutning i løpet av sesongen.
Kvalitet
Vi gjennomfører en grundig søke- og utvelgelsesprosess, tilpasset de unike kravene til hver stilling, inkludert bakgrunnssjekk og referanser. Med over 10 års erfaring fra hotell- og restaurantbransjen i Norge og Sverige forstår vi dypt våre kunders behov og hvor viktig det er med riktig personell.
Avkastning (ROI)
Rekruttering kan være en strategisk investering når den planlegges nøye. Derfor tilbyr vi rekruttering, outsourcing og HR-tjenester for våre kunder – fra å hjelpe med rekruttering av de beste ansatte til opplæring og rådgivning. Vi skaper også et faglig fellesskap gjennom vår podcast Hotel Soprana.
Priser for rekrutteringstjenester 2025/2026
| Tjeneste | Administrativ | Standard | Premium |
|---|---|---|---|
| Strategisamtale | ✓ | ✓ | ✓ |
| Full rekrutteringsstøtte | ✓ | ✓ | ✓ |
| Stillingsbeskrivelse | ✓ | ✓ | ✓ |
| Innledende screening | ✓ | ✓ | ✓ |
| Intervju-koordinering | ✓ | ✓ | ✓ |
| Databasesøk (6000 kandidater) | – | ✓ | ✓ |
| Bakgrunnssjekk | – | – | ✓ |
| Intervju (2–3 intervjuer) | – | – | ✓ |
| Garanti for gratis erstatning | – | 1 måned | 3 måneder |
| Dedikert kundeansvarlig | – | – | ✓ |
| Personlighets- og ferdighetsvurdering | – | – | ✓ |
| Relokalisering og onboarding-støtte | – | – | ✓ |
| Pris | 5 332 NOK | 30 000 NOK | 45 000 NOK |
Hvorfor velge Standard?
Du får økt treffsikkerhet og en mer omfattende vurdering av kandidater, slik at du sikrer riktig match for ditt team.
Hvorfor oppgradere til Premium?
Premium-pakken er den ultimate løsningen for hoteller som ønsker en fullstendig rekrutteringstjeneste med utvidede garantier, dedikert kundestøtte og en komplett tjenestepakke som effektiviserer ansettelsesprosessen.
Interessert i eksklusivt årlig partnerskap?
Hos Soprana Personell Norge forstår vi de unike behovene til voksende og luksuriøse hoteller. Vår VIP årskontrakt er spesielt utviklet for å gi deg en personlig HR-tjeneste som møter hotellets høye krav og ambisjoner.
Les mer