Tilbake

5 beste nye applikasjoner for prosjekt- og talentledelse

Råd
5 beste nye applikasjoner for prosjekt- og talentledelse

En "gjøremålsliste" er ikke nok når det gjelder å administrere prosjekter. Det innebærer å holde oversikt over tildelinger fra start til slutt, tildele delaktiviteter til kolleger og etablere prioriteringer for å sikre at prosjekter fullføres i tide. Gruppemedlemmer kan samarbeide mer produktivt og effektivt ved hjelp av oppgavestyringsverktøy. Den raske utviklingen av teknologier tillater ikke bare å planlegge og administrere oppgaver på skjermen til den bærbare datamaskinen, det kan også hjelpe i rekrutteringsprosessen og kundekommunikasjon!

 

Prosjektstyringsprogrammer er programvaretyper som brukes av en rekke virksomheter til å organisere prosjekter, tildele ressurser og planlegge dem. Det gjør det mulig for prosjektledere og hele avdelinger å holde oversikt over budsjetter, kvalitetsovervåking og annet prosjektrelatert papirarbeid. Dette programmet fungerer også som et forum for å fremme riktig prosjektsamarbeid.

 

1. Basecamp

 

Basecamp er et vanlig prosjektledelsesprogram. Denne appen har en dedikert diskusjonsdel der deltakerne kan skrive notater, samt andre delingsverktøy. Et regelmessig sammendrag av oppgavene som de ansatte opererer på (inkludert statuser og oppdateringer), sendes også til postboksen. Lagkamerater kan også delta i diskusjoner via e-post. Hvis du ikke finner en nødvendig fil, kan du bruke den effektive søkefunksjonen i denne appen til å identifisere dokumenter eller chatter. Noen få feil med denne appen er mangelen på tidsfrister og tilpasningsverktøy, samt manglende evne til å legge til en gjennomsnittstid for en tildeling eller delegere den til mer enn én person.

 

2. Monday.com

 

Ledere vil best matche lagene sine med det delte grensesnittet til Monday.com. Ved hjelp av opprinnelige implementeringer, tredjepartsverktøy og nyttige kontrollprogrammer hjelper dette åpne grensesnittet deg med å sentralisere resultatene fullt ut. Gjennom en omfattende forståelse av alle nåværende operasjoner kan du enkelt vurdere tilstanden til kritiske aktiviteter og effektivt ta igjen de aktuelle teammedlemmene. Primært vil ledere bruke programvaren intuitiv dra-og-slipp-plattform for å forbedre de ideelle verktøyene for sine ansatte. Hvis du vil bruke noen av forretningsprosessene, velger du ganske enkelt en av de over 200 modellene og konfigurerer den med de 20 redigerbare delene. Integrasjonene dine vil deretter raskt skalere med teamet ditt etter hvert som det utvides, noe som inspirerer teamet ditt til større høyder og opprettholder fullstendig eksponering.

 

3. Talent etterretningssystem

 

Ved å bistå med gjenopptakelse av skanning, batterilevetid og forbedret effektivitet gjør teknologi for talentintelligens det mulig for HR-ledere å gjøre pålitelige, presise og rimelige talentvurderinger. I 2021 vil søknader om talentanalyse være i forkant av rekrutteringssøknader på grunn av de kontrasterende kravene til utvidet ansettelsesfrekvens og redusert antall rekrutterere.

 

Ideal er et talentanalysesystem som fungerer sammen med HR-verktøy for å hjelpe ledere med å ta mer presise, rimelige og effektive karrierevalg. Ideal analyserer data gjennom hele ansettelsesprosessen ved hjelp av patenterte teknologier for kunstig intelligens. Denne applikasjonen vil på en pålitelig måte teste og pare kandidater mens de fortsatt automatiserer administrative prosesser og tilbyr konkrete, datadrevne perspektiver på rettferdighet, inkludering og mangfold.

 

4. Yello

 

Crm-programmet (Customer/Candidate Relationship Management) har blitt avgjørende for å rekruttere, integrere og dyrke søkere etter hvert som talentledelsen har vokst i popularitet.

 

Yello er et talenthåndteringsprogram som lar verdens mest prestisjefylte merkevarer gi hver karrieresøker en eksklusiv søkerbakgrunn, noe som resulterer i rekrutter av høyere kvalitet og bedre fyllingsgrad. Rekrutterere kan samarbeide med hverandre for å tegne og involvere topptalenter på det enhetlige forumet, som også er enkelt å bruke. Hovedindikatorer for ansettelser gir nyttig informasjon som lar deg ta mer informasjonsbaserte beslutninger mens du forblir under budsjett.

 

5. Notion 

 

Notion er en programvarepakke som inneholder notater, tabeller, tavler, tidsplaner og påminnelser. Brukere kan koble disse komponentene sammen for å bygge sin egen informasjon, notater, databasestyring og prosjektstyringsprogrammer, blant annet. Notion fungerer som en filbehandlingsapp med et enhetlig arbeidsområde som lar brukere stemme på gjeldende oppgaver, engasjere seg i fora og få anmeldelser. Det kan nås via de fleste nettlesere i tillegg til applikasjoner på tvers av plattformer. Den kommer med en funksjon som lar deg "laste ned" innhold fra nettsteder. Det lar brukerne organisere sine aktiviteter, vedlikeholde mapper, sikkerhetskopiere notater, angi påminnelser, holde agendaer og planlegge oppgaver.

 

Som leder må du huske på mange ting fra å spore tidsfrister til implementering av strategier, og fra budsjettstyring til samarbeid med lagkamerater. Dette gjelder også når det gjelder å velge den beste programvareplattformen for prosjektstyring som passer til alle dine behov. Vi håper at applikasjonene nevnt ovenfor kan hjelpe deg med prosjekter. Imidlertid, hvis du ikke fant den rette plattformen for å basere arbeidsflyten din, fortsett å lete, i disse dager er en rekke dataprogramvare tilgjengelig.

Hvis du mener at denne artikkelen kan være noe for dine venner og kolleger, så del den med dem. Takk!
Med deg på vårt nyhetsbrev

Lignende artikler