Tilbake

Flytte deler av din virksomhet til Litauen

Våre kunder forteller ofte at firmaet deres ikke går så bra som de skulle ønske, og at det kan være på grunn av gjennomtrekk av ansatte ettersom det koster tid og penger for å rekruttere og å lære opp nye ansatte, eller siden fagfolk er svært dyre eller vanskelig å få tak i i distrikts-Norge.

Dette svekker nivået av kundeopplevelse, bremser prosessene og endelig selskapets vekst slik det var planlagt eller forventet. Da vi hørte dette fra våre kunder tilbød vi dem å flytte deler av tjenestene sine til Litauen. Hvordan fungerer dette? Jo, vi hjelper kunden med å finne kontor, rekruttere norsk- og engelsktalende personell, og få på plass regnskap og andre formaliteter. Du kan spare tid og penger ikke bare på opplæring, men også på kontorleie, telefon, data og lønninger. Vi administrerer alle tjenestene; om nødvendig gir vi ekstra trening og personelledelse, slik at alt som gjenstår er å betale en enkelt faktura ved slutten av måneden. Ble du interessert, eller ønsker du mer informasjon og få våre kunders tilbakemelding om denne tjenesten? Ta kontakt med oss på 947 85 077 eller [email protected].

Kontakt oss